Verzenden & retourneren

Verzending
Om een zo goed mogelijke service te bieden verzenden wij al onze bestellingen via Pakketpost met Track & Trace code! De verzendkosten hiervoor zijn € 5,95 voor Nederland en €6,95 voor België!
Boven de €95 rekenen is de verzending gratis. Bij sommige producten kan het wel is voorkomen dat door het grote formaat toch verzendkosten in rekening worden gebracht. Dit staat duidelijk bij het artikel vermeld. 

Retourneren
Het kan natuurlijk wel eens voorkomen dat de kleur of het product niet naar wens is en je het product wilt retourneren. Dit kan bij De Woonwinkelier binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden. De retourkosten liggen bij u als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst. Om alles in goede banen te leiden zijn er wel enkele simpele procedures. 



1.   Stuur een mailtje naar klantenservice@dewoonwinkelier.nl met het bericht dat u de bestelling wilt retourneren.
     
2.   Vervolgens ontvangt u van ons de retourinstructies samen met het retourformulier.
Vul dit formulier in en voeg dit toe aan het pakket.
     
3.   Geef het pakket af bij het postkantoor.
     
4.   U ontvangt vervolgens een bevestiging wanneer het pakket in goede orde is ontvangen.
     
5.   Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen na aanmelding van ontvangst terugstorten.
klantenservice de woonwinkelier

Mag het terug?

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
     
    Artikelen die langer dan 14 dagen geleden ontvangen zijn.
     
    Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn.*
     
    Artikelen waarvan verpakking ontbreekt.*

* Indien je het materiaal van de gordijnen verder wilt controleren, adviseren wij om de verpakking netjes open te maken zodat je de stof kunt voelen. Haal het product niet volledig uit de verpakking, omdat wij het dan niet meer kunnen verkopen en daarom niet terug kunnen nemen.

Hoe lang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

U hebt na ontvangst van het product 14 dagen de tijd om uw retour aan te melden. Nadat je een melding van retour hebt ingediend, heb je nog 14 dagen om je bestelling te retourneren. Hierbij raden wij wel aan om je bestelling zo snel mogelijk retour te sturen om het proces te versnellen.

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd dan zullen wij het bedrag zo spoedig mogelijk retourneren, uiterlijk binnen 14 dagen na aanmelding herroeping. Je krijgt dan het gehele aankoopbedrag terug, inclusief verzendkosten. De verzendkosten worden alleen gecrediteerd indien alle bestelde artikelen zijn geretourneerd.

Waar moet ik op letten tijdens het retour sturen?

Let er goed op dat de verpakking van het product er netjes uitziet en dat het product goed verpakt is. Wij nemen een retourzending niet in behandeling als het product is beschadigd. U bent verantwoordelijk voor het terugsturen van het product.

Heb je toch nog een vraag?

Heb je toch nog vragen/opmerkingen betreft het retourneren?
Neem dan gerust contact met ons op.

    +31 (0)85-060 30 50
Op werkdagen van 10:00 tot 16:00
     
    klantenservice@dewoonwinkelier.nl
Wij streven ernaar om je vraag binnen
3 werkdagen te beantwoorden.

Moet ik betalen voor de retourkosten?

Ja, de retourkosten liggen bij u als klant, tenzij de producten al zijn beschadigd bij ontvangst. De retourkosten van grotere pakketten kunnen hoger zijn. Bekijk hier de tarieven van de verschillende pakketen.

Waarom zijn de retourkosten voor de klant zelf?

Dit komt omdat wij onze prijzen laag willen houden. Als wij de retourkosten voor onze rekening zouden nemen moeten we dit door berekenen in onze verkoopprijs. Dit willen we natuurlijk niet! 

 

Hoewel wij voorkeur geven aan ons eigen retourproces kun je ook gebruik maken van het wettelijk vastgestelde formulier voor herroepingen. 
Deze kun je downloaden als .pdf of .doc bestand.

 

Wil jij geen enkele aanbieding missen?

Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!