Klantenservice
1 Algemeen
1.1 Is het mogelijk om gegevens te wijzigen als de bestelling al gedaan is?

Ja, neem in dit geval direct contact op met de klantenservice. De klantenservice is via de mail en telefonisch bereikbaar. Telefoon: +31 (0)85-060 30 50 (lokaal tarief). Op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 16:00 uur. E-mail: klantenservice@dewoonwinkelier.nl

1.2 Zijn jullie kleden kinderarbeidvrij?

Er zijn zeer strenge controles op kinderarbeid in de fabrieken waar de vloerkleden gemaakt worden. Helaas is er nooit een 100% garantie te geven dat er totaal geen kinderarbeid in het spel is. Echter onze contactpersonen doen er alles aan om dit te voorkomen.

1.3 Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, de prijzen op de Woonwinkelier zijn inclusief 21% BTW. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een geldig BTW-factuur.

2 Bestellen
2.1 Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?

Kortingscodes kunt u te allen tijde linksonder in uw winkelwagen invoeren, als u vervolgens op de knop 'Toepassen' klikt zal de korting direct verwerkt worden en is deze meteen zichtbaar in uw winkelwagen.

2.2 Kun je meerdere kortingscodes gebruiken per bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk. Per bestelling kunt u gebruikmaken van maximaal 1 kortingscode.

2.3 Hoe kan ik bestellen via Afterpay?
Door gebruik te maken van Afterpay, hoef je de bestelde producten pas te betalen nadat deze zijn bezorgd. Afterpay voert voorafgaand aan de goedkeuring van de betaling altijd een gegevenscontrole uit. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de consumentenpagina van de AfterPay website.
2.4 Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil wijzigen of annuleren?
Wij adviseren u onze klantenservice te raadplegen betreft uw wijzing of annulering. Dit is namelijk de snelste manier aangezien uw pakket vaak dezelfde dag wordt ingepakt.
2.5 Het product wat ik wil bestellen is niet meer beschikbaar, wat nu?

Het kan gebeuren dat een bepaald artikel uitverkocht raakt. U kunt altijd onze klantenservice benaderen om te vragen of een specifiek product nog op voorraad komt.

3 Betalen
3.1 Welke betaalwijzen zijn er bij de Woonwinkelier?

Bij De Woonwinkelier heb je de keuze uit de onderstaande betaalmethodes:
- Betalen met iDEAL
- Betalen met Creditcard
- Betalen met PayPal
- Betalen met AfterPay

3.2 Ik ontvang nog steeds een aanmaning ondanks dat ik al betaald heb, wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat de betaling van uw rekening en het ontvangen van een aanmaning zich hebben gekruist. Houd er alsjeblieft rekening mee dat het afhankelijk is van uw bank hoelang het duurt voor wij het geld hebben ontvangen. Wanneer u de volledige rekening al hebt betaald, kunt u de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

3.3 Hoe moet ik betalen met PayPal?

Bij De Woonwinkelier kunt u via PayPal betalen. Indien u kiest om met PayPal te betalen, wordt u tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website. Als u nieuw bent bij PayPal kunt u zich als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u al een PayPal account heeft, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Op het moment van bevestigen zal er een autorisatie worden uitgevoerd van uw PayPal account. Hierna wordt uw bestelling direct verwerkt. Zodra u uw bestelling in ontvangst hebt genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van uw PayPal account. Om te betalen met PayPal doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:
1. Klik op 'Volgende', hierdoor komt u op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'. 
2. Nadat u op 'Bevestigen en doorgaan naar PayPal' klikt, ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging. 
3. U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal. 
4. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de website van De Woonwinkelier waar u een bevestiging van de betaling ziet.
5. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging. Als u een bestelling via PayPal betaalt, ontvangt u van ons altijd een ontvangstbevestiging met een link naar het PayPal betaalproces.

Indien het betaalproces door welke oorzaak dan ook wordt onderbroken, dan heeft u met deze link nog drie uur de tijd om de betaling af te ronden. Als de drie uur is verstreken, is betalen helaas niet meer mogelijk. Uw bestelling wordt dan automatisch geannuleerd. Indien u goederen terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op uw PayPal account of uw bankrekening. Je kunt dit zelf regelen via de PayPal website.

3.4 Hoe moet ik betalen via IDEAL?

Bij iDEAL wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank. U hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als u gebruikmaakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct afgeschreven van uw rekening. Om te betalen met iDEAL doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:
1. Selecteer uw bank.
2. Klik op 'Volgende', hierdoor komt u op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'.
3. Nadat u op 'Bevestigen en doorgaan naar iDEAL' klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging.
4. U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank.
5. Rond hier uw betaling af.
6. Vergeet niet na uw betaling terug te gaan naar de Woonwinkelier website. Hier wordt uw bestelling afgerond en ziet u een bevestiging van uw betaling.
7. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging.

4 Verzending & levering
4.1 Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen betreft de bestelling, wat nu?

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Wij adviseren u uw spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht u er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

4.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn komt er onder 'mijn bestellingen' bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. U ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met daarin de Track & Trace code. Let op! Het kan enkele dagen duren voordat uw Track & Trace code geactiveerd wordt. Uw bestelling wordt door PostNL gescand. Na deze scan wordt uw Track & Trace code geactiveerd en kunt u uw bestelling online volgen op de website van PostNL.

4.3 Wat is de levertijd van De Woonwinkelier?

De levertijd verschilt per product. Kijk hiervoor op de productpagina, hier wordt aangegeven wat de levertijd voor een specifiek product is. Op dit moment hanteren wij levertijden van 1 tot 3 werkdagen voor producten die op voorraad zijn. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij u vriendelijk zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice om dit te melden.

5 Retourneren
5.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat u een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden. Om uw bestelling te retourneren verwijzen wij u naar de pagina Verzenden & Retourneren.

5.2 Hoelang duurt het voor de retourbetaling teruggestort wordt?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd, zullen wij het bedrag binnen 14 dagen terugstorten. Bij goedkeuring van de producten ontvangt u het gehele aankoopbedrag retour.

Wil jij geen enkele aanbieding missen?

Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!