Klantenservice
1 Algemeen
1.1 Hoe kan ik contact met jullie opnemen?

Je kunt op drie manieren contact met ons opnemen:

1. Telefonisch
Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen van 9:30 tot 17:30 uur met uitzondering van feestdagen.

Telefoonnummer: 085-060 30 50

2. E-mail
Je kunt een e-mail sturen naar klantenservice@dewoonwinkelier.nl, je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een reactie. Vergeet hierbij niet uw bestel/ordernummer te vermelden! 

3. Chat
Als laatste kan je ons bereiken via onze online chat. Deze is beschikbaar op werkdagen van 9:30 tot 17:30.

1.2 Hoe lang duurt het todat ik antwoord krijg op mijn e-mail?

Wij zullen ons best doen om binnen 2 werkdagen op je e-mail te reageren. Vaak heeft u al reactie binnen 1 werkdag.
Mocht je een dringende vraag hebben dan kun je het beste even bellen.

1.3 Hoe kan ik mij uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Je kan je ten alle tijden uitschrijven voor onze nieuwsbrief.
Klik hiervoor op afmelden onderdaan de nieuwsbrief. 

1.4 Hoe kan ik mij inschrijven voor de nieuwsbrief?

Onderaan deze pagina kan je jezelf aanmelden door je e-mailadres in te vullen.

1.5 Ik heb een klacht?

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@dewoonwinkelier.nl of te bellen naar 085-060 30 50. Vergeet hierbij niet je bestel/ordernummer te vermelden.
Wij doen ons best om alle klachten naar de volle tevredenheid op te lossen. 

1.6 Hoe kan het dat de woonartikelen relatief betaalbaar zijn?

Dit komt doordat wij onze producten groot inkopen. Door de grote hoeveelheden kunnen wij de prijzen lager aanbieden. Daarbij komt dat wij geen winkel hebben en die kosten ook niet door hoeven te berekenen in de producten.

1.7 Is het mogelijk om gegevens te wijzigen als de bestelling al gedaan is?

Ja, neem in dit geval direct contact op met de klantenservice. De klantenservice is via de mail en telefonisch bereikbaar. Telefoon: +31 (0)85-060 30 50 (lokaal tarief). Op werkdagen bereikbaar van 9.30 uur tot 17:30 uur. E-mail: klantenservice@dewoonwinkelier.nl

1.8 Zijn de prijzen inclusief BTW?

Ja, de prijzen op de Woonwinkelier zijn inclusief 21% BTW. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een geldig BTW-factuur.

2 Bestellen
2.1 Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?

Kortingscodes kunt u te allen tijde linksonder in uw winkelwagen invoeren, als u vervolgens op de knop 'Toepassen' klikt zal de korting direct verwerkt worden en is deze meteen zichtbaar in uw winkelwagen.

2.2 Is het mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen?

Het is uiteraard mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen. Een voorwaarden hieraan is, dat u de bestelling middels Afterpay (achteraf betalen) voldoet.

Zoek het product of producten op die je wilt bestellen en neem telefonisch contact met ons via 085-060 30 50

Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9:30 en 17:30 uur.

2.3 Is het bestellen veilig?

Uiteraard. Alle bestellingen richting De Woonwinkelier lopen via een beveiligde betaalomgeving. Sterker nog, wij zijn onlangs gecertificeerd voor onze beveiligde betaalomgeving. (SSL certificaten) 

2.4 Kun je meerdere kortingscodes gebruiken per bestelling?

Dit is helaas niet mogelijk. Per bestelling kunt u gebruikmaken van maximaal 1 kortingscode.

2.5 Ik twijfel over de kleur of het materiaal van het artikel, kunnen jullie mij hierbij helpen?

Tuurlijk! Wij adviseren jou graag bij je keuze. Neem gerust telefonisch(085-0603050) of per mail(klantenservice@dewoonwinkelier.nl) contact op met onze klantenservice.

2.6 Kan ik mijn bestelling annuleren

Als uw bestelling nog niet is verzonden kunt u deze nog annuleren. Neem hiervoor direct contact op met onze klantenservice telefoonnummer 085-060 30 50 (alleen bereikbaar tijdens openingstijden). 

2.7 Is het mogelijk om gegevens te wijzigen als de bestelling al gedaan is?

Ja, neem in dit geval direct contact op met de klantenservice. De klantenservice is via de mail en telefonisch bereikbaar. Telefoon: +31 (0)85-060 30 50. Op werkdagen bereikbaar van 9.30 uur tot 17:30 uur. E-mail: klantenservice@dewoonwinkelier.nl.

2.8 Het product wat ik wil bestellen is niet meer beschikbaar, wat nu?

Het kan gebeuren dat een bepaald artikel uitverkocht raakt. U kunt altijd onze klantenservice benaderen om te vragen of een specifiek product nog op voorraad komt.

3 Betalen
3.1 Welke betaalwijzen zijn er bij de Woonwinkelier?

Bij De Woonwinkelier heb je de keuze uit de onderstaande betaalmethodes:
- Betalen met iDEAL
- Betalen met Creditcard
- Betalen met PayPal
- Betalen met AfterPay

3.2 Kan ik achteraf betalen?

Je kunt achteraf betalen door gebruik te maken van Afterpay. Afterpay voert voorafgaand aan de goedkeuring van de betaling altijd een gegevenscontrole uit. Vul daarom je geslacht, telefoonnummer en geboortedatum in.

Wordt uw bestelling geweigerd dan raden wij aan om eerst even contact op te nemen met  AfterPay (020 7 230 270) aangezien wij niet kunnen zien waarom uw order goedkeuring wordt geweigerd.

3.3 Hoe moet ik betalen via IDEAL?

Bij iDEAL wordt u tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van uw bank. U hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als u gebruikmaakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze wordt uw betaling direct afgeschreven van uw rekening. Om te betalen met iDEAL doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:
1. Selecteer uw bank.
2. Klik op 'Volgende', hierdoor komt u op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'.
3. Nadat u op 'Bevestigen en doorgaan naar iDEAL' klikt ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging.
4. U wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank.
5. Rond hier uw betaling af.
6. Vergeet niet na uw betaling terug te gaan naar de Woonwinkelier website. Hier wordt uw bestelling afgerond en ziet u een bevestiging van uw betaling.
7. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging.

3.4 Hoe moet ik betalen met PayPal?

Bij De Woonwinkelier kunt u via PayPal betalen. Indien u kiest om met PayPal te betalen, wordt u tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website. Als u nieuw bent bij PayPal kunt u zich als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien u al een PayPal account heeft, kunt u inloggen met uw gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Op het moment van bevestigen zal er een autorisatie worden uitgevoerd van uw PayPal account. Hierna wordt uw bestelling direct verwerkt. Zodra u uw bestelling in ontvangst hebt genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van uw PayPal account. Om te betalen met PayPal doorloopt u vanaf het punt waar u uw betaalwijze kiest de volgende stappen:
1. Klik op 'Volgende', hierdoor komt u op de pagina 'Bestelling controleren en versturen'. 
2. Nadat u op 'Bevestigen en doorgaan naar PayPal' klikt, ontvangt u van ons per e-mail een bestelbevestiging. 
3. U wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal. 
4. Na afronding van de betaling wordt u teruggeleid naar de website van De Woonwinkelier waar u een bevestiging van de betaling ziet.
5. Zodra uw bestelling ons magazijn verlaat ontvangt u een verzendbevestiging. Als u een bestelling via PayPal betaalt, ontvangt u van ons altijd een ontvangstbevestiging met een link naar het PayPal betaalproces.

Indien het betaalproces door welke oorzaak dan ook wordt onderbroken, dan heeft u met deze link nog drie uur de tijd om de betaling af te ronden. Als de drie uur is verstreken, is betalen helaas niet meer mogelijk. Uw bestelling wordt dan automatisch geannuleerd. Indien u goederen terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op uw PayPal account of uw bankrekening. Je kunt dit zelf regelen via de PayPal website.

3.5 Ik heb gezien dat mijn bestelling een langere levertijd heeft dan 14 dagen. Kan ik dan nog wel met Afterpay betalen?

Ja hoor geen probleem, wij kunnen namelijk de uiterste betaaldatum voor u aanpassen, omdat uw bestelling nog niet geleverd is. Neem gerust even contact met ons op hiervoor.

3.6 Ik wil graag betalen met iDeal, maar er is een storing bij mijn bank, wat kan ik nu doen?

Wij kunnen je een email sturen met een betaallink erin. Je hoeft dan niet via onze website opnieuw in te loggen via je account. Uiteraard moet hier wel de storing bij je bank voor over zijn, maar het maakt het in ieder geval wel een stuk makkelijker. De betaaloptie Afterpay is hier helemaal ideaal voor. Je hoeft dan namelijk pas de betalen, nadat je product is geleverd.

3.7 Ik ontvang nog steeds een aanmaning ondanks dat ik al betaald heb, wat moet ik doen?

Het kan voorkomen dat de betaling van uw rekening en het ontvangen van een aanmaning zich hebben gekruist. Houd er alsjeblieft rekening mee dat het afhankelijk is van uw bank hoelang het duurt voor wij het geld hebben ontvangen. Wanneer u de volledige rekening al hebt betaald, kunt u de aanmaning als niet verzonden beschouwen.

4 Bereikbaarheid
4.1 Zijn jullie ook in het weekend bereikbaar?

Nee, helaas zijn wij niet in het weekend bereikbaar. Wij zijn telefonisch bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 9.30 uur tot 17.30 uur en via klantenservice@dewoonwinkelier.nl.  Wij streven ernaar om je vraag altijd binnen 2 werkdagen te behandelen. Het is ook mogelijk om met ons te chatten via de website.

4.2 Hoe kan ik jullie bereiken?

Je kunt op meerdere manieren contact met ons zoeken!

- Van maandag t/m vrijdag zijn wij telefonisch bereikbaar van 9.30 uur tot 17.30 uur via 085-0603050. 

- Via de email: klantenservice@dewoonwinkelier.nl  Wij streven ernaar om binnen 2 werkdagen je vraag te beantwoorden.

- Via de chat: Ook tijdens kantooruren zijn wij bereikbaar via de chat op onze website.

5 Verzending & levering
5.1 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Op het moment dat uw bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn komt er onder 'mijn bestellingen' bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. U ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met daarin de Track & Trace code. Let op! Het kan enkele dagen duren voordat uw Track & Trace code geactiveerd wordt. Uw bestelling wordt door PostNL gescand. Na deze scan wordt uw Track & Trace code geactiveerd en kunt u uw bestelling online volgen op de website van PostNL.

5.2 Wat is de levertijd van De Woonwinkelier?

De levertijd verschilt per product. Kijk hiervoor op de productpagina, hier wordt aangegeven wat de levertijd voor een specifiek product is. Op dit moment hanteren wij levertijden van 1 tot 3 werkdagen voor producten die op voorraad zijn. Mocht jouw product een langere levertijd hebben, zullen wij je uiteraard op de hoogte stellen hierover per mail.

5.3 Kan ik zelf de bezorgdatum of -tijd bepalen?

Als jouw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten, kunnen wij uiteraard de bezorgdatum aanpassen. De meeste producten kunnen zelfs op zaterdag geleverd worden! Helaas hebben wij geen invloed op de bezorgtijd van onze vervoerders. Wil je je bezorgdag aanpassen? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

5.4 Ik heb geen e-mailbevestiging ontvangen betreft de bestelling, wat nu?

Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Wij adviseren u uw spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht u er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen u graag verder.

5.5 Hoe kan het dat vloerkleden boven de 200cm een iets langere levertijd hebben?

Vloerkleden boven de 200cm kunnen niet met de reguliere vervoerders mee. Je zult begrijpen dat je zo’n vloerkleed niet even op je schouders legt. Daarom werken wij hiervoor samen met een speciale koeriersdienst. Zij zullen het vloerkleed binnen 5-8 werkdagen bezorgen en houden je hierover verder op de hoogte.

5.6 Hoe kan het dat ik producten uit mijn bestelling op verschillende dagen geleverd krijg?

Dit kan inderdaad het geval zijn, doordat het ene product vanuit ons magazijn wordt verstuurd en het andere product direct vanuit onze leverancier. Wij zullen je te allen tijde op de hoogte houden hierover.

 

5.7 Help! Ik zie dat de bezorger al onderweg is, maar ik ben niet thuis.

Geen paniek, dit maken de bezorgers weleens vaker mee. Uiteraard kan er een briefje op de deur geplakt worden dat het pakket bij de buren afgeleverd kunnen worden, maar mocht u dit niet willen, dan zal de bezorger óf de dag erna het nog een keer proberen of uw bestelling afgeven bij een servicepunt bij u in de buurt. Uiteraard ontvangt u hier een bericht over.

5.8 Mijn pakket wordt verstuurd met GLS, maar ik zie dat de bezorger er al tussen 8.00u en 8.30u is?

Wij snappen de verwarring, maar dit is het tijdstip dat de chauffeur uw bestelling in zijn auto heeft geladen. Het ontbijtje op bed wordt dus niet door de chauffeur verzorgd. De chauffeurs van GLS mogen namelijk zelf hun route bepalen en daarom wordt er wel een tijdsindicatie aangegeven, maar dit is niet geheel betrouwbaar.

6 Retourneren
6.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het kan wel eens voorkomen dat u een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden. Om uw bestelling te retourneren verwijzen wij u naar de pagina Verzenden & Retourneren.

6.2 Hoelang duurt het voor de retourbetaling teruggestort wordt?

Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd, zullen wij het bedrag binnen 14 dagen terugstorten. Bij goedkeuring van de producten ontvangt u het gehele aankoopbedrag retour.

6.3 Ik heb helaas de verkeerde kleur of maat besteld, wat nu?

Geen probleem! Wij komen jou tegemoet in de retourkosten. Neem even contact op met onze klantenservice via klantenservice@dewoonwinkelier.nl zodat wij jou een passende oplossing kunnen bieden.

7 Vloerkleden
7.1 Welke maat vloerkleed is geschikt voor mijn huis?

Dit verschilt uiteraard per woning, inrichting, smaak etc. Wij hebben wel hier een aantal richtlijnen voor bedacht. Dit is terug te vinden op de volgende pagina.

Twijfel je nog steeds? Neem dan gerust contact met ons op.

7.2 Zijn jullie kleden kinderarbeidvrij?

Er zijn zeer strenge controles op kinderarbeid in de fabrieken waar de vloerkleden gemaakt worden. Helaas is er nooit een 100% garantie te geven dat er totaal geen kinderarbeid in het spel is. Echter onze contactpersonen doen er alles aan om dit te voorkomen.

Wil jij geen enkele aanbieding missen?

Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!
Deze website maakt gebruik van cookies. Door op Akkoord te klikken of gebruik te maken van onze website ga je hiermee akkoord. Akkoord Meer over cookies »