Klantenservice
1 Algemeen
1.1 Is het mogelijk om gegevens te wijzigen als de bestelling al gedaan is?
Ja, neem in dit geval direct contact op met de klantenservice. De klantenservice is via de mail en/of telefonisch bereikbaar. Telefoon: +31 (0)85-060 30 50 (lokaal tarief) Op werkdagen bereikbaar van 10:00 tot 16:00 uur. E-mail: klantenservice@dewoonwinkelier.nl
1.2 Zijn jullie kleden kinderarbeid vrij?
Er zijn zeer strenge controles op kinderarbeid in de fabrieken waar de vloerkleden gemaakt worden. Helaas is er nooit een 100% garantie te geven dat er totaal geen kinderarbeid in het spel is. Echter onze contactpersonen doen er alles aan om dit te voorkomen.
1.3 Zijn de prijzen inclusief BTW?
Ja, de prijzen op de Woonwinkelier zijn inclusief 21% BTW. Zodra u uw bestelling heeft geplaatst krijgt u automatisch een geldige BTW-factiuur.
2 Bestellen
2.1 Hoe kan ik mijn kortingscode toepassen?
Kortingscodes kunt u ten alle tijden linksonder in uw winkelwagen invoeren, als u vervolgens op de knop 'Toepassen' klikt zal de korting direct verwerkt worden en is deze meteen zichtbaar in uw winkelwagen.
2.2 Kun je meerdere kortingscodes gebruiken per bestelling?
Dit is helaas niet mogelijk. Per bestelling kunt u maximaal gebruik maken van 1 kortingscode.
2.3 Hoe kan ik bestellen via Afterpay?
Door gebruik te maken van Afterpay, hoef je de bestelde producten pas te betalen nadat deze zijn bezorgd. Afterpay voert voorafgaand aan de goedkeuring van de betaling altijd een gegevenscontrole uit. Je kunt bij vragen altijd contact met AfterPay opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar de consumentenpagina van de AfterPay website.
2.4 Wat moet ik doen als ik mijn bestelling wil wijzigen of annuleren?
Wij adviseren u onze klantenservice te raadplegen betreft uw wijzing of annulering. Dit is namelijk de snelste manier aangezien uw pakket vaak dezelfde dag wordt ingepakt.
2.5 Het product wat ik wil bestellen is niet meer beschikbaar, wat nu?
Het kan gebeuren dat een bepaalde artikel uitverkocht raakt. U kunt altijd onze klantenservice een berichtje sturen om te vragen of een specifiek product nog op voorraad komt.
3 Betalen
3.1 Welke betaalwijzen zijn er bij de Woonwinkelier?
Bij De Woonwinkelier heb je de keuze uit de onderstaande betaalmethodes: - Betalen met iDEAL - Betalen met Creditcard - Betalen met PayPal - Betalen met AfterPay
3.2 Ik ontvang nog steeds aanmaning ondanks dat ik al betaald heb, wat moet ik doen?
Het kan voorkomen dat de betaling van je rekening en het ontvangen van een aanmaning zich hebben gekruist. Hou er alsjeblieft rekening mee dat het afhankelijk is van je bank hoelang het duurt totdat wij het geld hebben ontvangen. Wanneer je de volledige rekening al hebt betaald, kun je de aanmaning als niet verzonden beschouwen.
3.3 Hoe moet ik betalen met PayPal?
Bij De Woonwinkelier kun je via PayPal betalen. Indien je kiest om met PayPal te betalen, wordt je tijdens het afrekenen direct doorgestuurd naar de PayPal website. Als je nieuw bent bij PayPal kun je je als gast aanmelden of een PayPal rekening openen en de betaling bevestigen. Indien je al een PayPal account heeft, kun je inloggen met je gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Op het moment van bevestigen, zal er een autorisatie worden uitgevoerd van jouw PayPal account. Hierna wordt je bestelling direct verwerkt. Zodra je je bestelling in ontvangst hebt genomen, zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van je PayPal account. Om te betalen met PayPal doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen: 1. Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen' 2. Nadat je op 'Bevestigen en doorgaan naar PayPal' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging 3. Je wordt doorgeleid naar de betaalomgeving van PayPal 4. Na afronding van de betaling wordt je teruggeleid naar de Zalando website waar je een bevestiging van de betaling ziet 5. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging Als je een bestelling via PayPal betaalt, ontvang je van ons altijd een ontvangstbevestiging met een link naar het PayPal betaalproces. Indien het betaalproces door welke oorzaak dan ook wordt onderbroken, dan heb je met deze link nog drie uur de tijd om de betaling af te ronden. Als de drie uur is verstreken, is betalen helaas niet meer mogelijk. Je bestelling wordt dan automatisch geannuleerd. Indien je goederen terugstuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op je PayPal-account of uw bankrekening. Je kunt dit zelf regelen via de PayPal website.
3.4 Hoe moet ik betalen via IDEAL?
Bij iDEAL wordt je tijdens het betalingsproces omgeleid naar de betaalomgeving van jouw bank. Je hebt de mogelijkheid om per iDEAL te betalen als je gebruik maakt van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank, SNS Regio Bank, Van Lanschot Bankiers en Triodos Bank. Bij deze betaalwijze wordt je betaling direct afgeschreven van je rekening. Om te betalen met iDEAL doorloop je vanaf het punt waar je jouw betaalwijze kiest de volgende stappen: 1. Selecteer je bank 2. Klik op 'Volgende', hierdoor kom je op de pagina 'Bestelling controleren en versturen' 3. Nadat je op 'Bevestigen en doorgaan naar iDEAL' klikt ontvang je van ons per e-mail een bestelbevestiging 4. Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving van uw bank 5. Rond hier je betaling af 6. Vergeet niet na je betaling terug te gaan naar de Woonwinkelier site. Hier wordt jouw bestelling afgerond en zie je een bevestiging van je betaling 7. Zodra je bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een verzendbevestiging
4 Verzending & levering
4.1 Ik heb geen bevestiging ontvangen betreft de bestelling, wat nu?
Het kan zijn dat deze worden tegengehouden door de spamfilter van uw e-mailprogramma. Wij adviseren je je spamfilterinstellingen te controleren en zo nodig aan te passen. Mocht je er niet uit komen, neem dan contact op met onze klantenservice, wij helpen je graag verder.
4.2 Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Op het moment dat je bestelling wordt verzonden vanuit ons magazijn komt er onder 'mijn bestellingen' bij de bestelling ‘Verzonden’ te staan. Je ontvangt dan ook per e-mail een verzendbevestiging van ons met daarin de Track & Trace code. Let op! Het kan enkele dagen duren voordat uw track & trace code geactiveerd wordt. Je bestelling wordt door PostNL gescand. Na deze scan wordt je Track & Trace code geactiveerd en kun je jouw bestelling online volgen op de website van PostNL.
4.3 Wat is de levertijd van De Woonwinkelier?
De levertijd verschilt per product. Kijk hiervoor op de productpagina, hier wordt aangegeven wat de levertijd voor een specifiek product is. Op dit moment hanteren wij levertijden van 1 tot 3 werkdagen voor producten die op voorraad zijn. Controleer direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Als dit niet zo is, verzoeken wij je vriendelijk zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice om dit te melden.
5 Retourneren
5.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Het kan wel eens voorkomen dat je een product wilt retourneren. Dit kan bij ons binnen 14 dagen na ontvangst, zonder opgaaf van reden. Om je bestelling te retourneren verwijzen wij naar de pagina Verzenden & Retourneren.
5.2 Hoelang duurt het voor de retour betaling teruggestort wordt?
Zodra wij het retour gestuurde product hebben ontvangen en goedgekeurd zullen wij het bedrag binnen 14 dagen terugstorten. Bij goedkeuring van de producten ontvangt u het gehele aankoopbedrag retour.

Wil jij geen enkele aanbieding missen?

Meld je dan nu aan voor onze nieuwsbrief!